EDE FUNDAZIOA. HAUSNARKETA, MARKA ETA EKINTZA. MARKA UZTEA GUSTUKO DUGU.

Aza 2022 | AHOLKULARITZA ESTRATEGIKOA, KOMUNIKAZIO KORPORATIBO INTEGRALA

Zenbait hilabetez, EDE Fundazioko taldearekin lan egin dugu bere posizionamendu komunikatiboaren hausnarketa estrategiko orokorra egiteko, bere balio-proposamenak garatzeko eta marka-arkitektura berri bat hedatzeko, zeina dimentsio guztietan egokitzen lagundu baitugu.

Partaidetza-metodologia bat diseinatu genuen, eta, horren bidez, gai izan gara erakunde baten beharrak biltzeko, ikuspegi bakar batetik hartzen baititu esku-hartze soziala, ezagutza aditua eta ekonomia sozialerako eta enplegu inklusiborako jarduerak eta azpiegiturak.

Pribilegio bat izan da mundu bidezkoagoa, solidarioagoa eta erresilienteagoa ahalbidetzeko diseinatutako erakunde baten ikusgarritasuna hobetzen laguntzea, eta haren prozesuak barrutik ezagutzea, aldaketa iraunkorrak, inklusiboak eta iraunkorrak sortzeko. Asko ikasten dugu zabaltzen den gaitasun ikaragarriari buruz, erakundeek beren jarduera komunikazio-estrategiaren lenteekin begira dezaten laguntzen dugunean.

Euskalit 2022